Slutter som PR-rådgiver for å satse på pubkor Vetle Gjevestad Agledahl samlet nylig 2 500 mennesker til «pubkor» på Bislett Stadion. Nå slutter han i Visit Norway for å jobbe videre med prosjektet.
Fire byråer kjempet om 300-millionersavtale for Merkevaren Norge – nå er valget tatt 300 millioner kroner står på spill når Merkevaren Norge skal markedsføres internasjonalt. Nå har Innovasjon Norge valgt ny partner etter en tøff byråkamp.
Så mye penger er satt av til kampanjen som ble stoppet Reiselivskampanjen til Innovasjon Norge ble tatt av lufta etter at det kom flere reaksjoner. Nesten tre millioner kroner er satt av til kampanjen, som de nå jobber med å relansere.
NORD DDBs reiselivskampanje for Visit Norway ble stoppet – slik jobber de for å fortsette prosjektet Flere reagerte på kampanjen, som nå er satt på pause på ubestemt tid.
Fikk PR-jobben «alle» ville ha: – Helt tullete 297 personer søkte på stillingen som PR-rådgiver i Visit Norway. Vetle Gjevestad Agledahl ble valgt blant dem og forlater dermed Trigger etter fire år.
Disse vil ha jobben som PR-rådgiver i Visit Norway Nesten 300 har søkt på jobben som internasjonal PR-rådgiver i Visit Norway. Her kan du se listen.
Nesten 300 søkte på jobben: – Traff godt på timingen Visit Norway står foran en tidkrevende prosess når de skal ansette ny PR-rådgiver.
Trigger og Visit Norway vil endre synet på overgangsalderen – Selv om vi nå ser flere kvinner på 50+ i reklame og populærkultur har vi fortsatt en lang vei å gå.
GK ble mestvinnende byrå på CMA igjen – se alle de norske vinnerne her! – Over all forventning, sier byråsjefen selv
Gjev seg i Høgre etter fire år – går til Innovasjon Noreg – Eg er sikker på at når eg ser tilbake på desse fire åra, vil dei vera blant dei meir spanande i livet mitt.
Gjør YouTube-suksess med markedsføring av reiselivet i Norge Visit Norways YouTube-kampanje «How to Norway» har fått sterke resultater og slår benchmark i reisekategorien.
Visit Norway med ny visuell profil: – Skulle egentlig bare skifte logo Målet er å skape større interesse.
Teknisk feil gjorde at Trigger ikke fikk kjempe om gullkontrakt Gikk glipp av kontrakt med verdi på inntil 64 millioner kroner.
Nord DDB sikret seg gullkontrakt med Visit Norway Stakk av med avtale som Trigger har hatt i flere år.
Geelmuyden Kiese og Trigger stikker av med tre IN2Sabre-gull Norske byrå hevder seg i internasjonalt konkurranse.